Potrošački bukvar

Serija od 10 emisija posvećenih osnovnim pravima potrošača.

Realizacija podržana od strane Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija u okviru regionalnog Savetovališta za potrošače.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Stručna tribina posvećena kvalitetu obuće održana povodom svetskog Dаna prava potrošаčа

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu na temu "Dizaj i/ili kvalitet". Uz učešće brojnih i vrlo značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju velikog broja reklamacija potrošača na obuću, najviše patike, što potvrđuje i zvanična statistika.

Tokom 2017. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo gotovo 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2017. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 2.986 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca, čak 1.180, odnosno oko 100 mesečno, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

Kroz seriju od 10 emisija obradili smo sve bitne situacije u kojima se potrošači mogu prepoznati. S obzirom na način prezenatcije i dostupnost smatramo da je ovaj način vrlo efikasan i dostupan velikom broju potrošača. Od perioda za reklamaciju, preko usluga do lažnih akcija.

Kompletan sadržaj može se naći na YouTube kanalu "Potrošački bukvar"