Stručna tribina "Sistem daljinskog grejanja - izazovi savremenog potrošačkog društva"

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu posvećenu sistemu daljinskog grejanja. Uz učešće više od 40 značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju prava potrošača na raskid ugovora, ali i svih specifičnosti koje se tiču grejanja u stambenim zgradama.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Upravljanje - kontrolisanje i održavanje dečjih igrališta

Udruženje pejzažnih arhitekata Srbije u želji da zainteresuje stručnu javnost i podigne nivo edukacije i svesti o principima i trendovima igre dece, organizovalo je II Međunarodni stručni skup – "Igra u otvorenom prostoru".

Image 01

Tokom 2018. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo više od 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2018. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 3.161 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca - čak 1.411, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

Na ovom skupu, organizovanom od strane Organizacije potrošača Kragujevca, učešće su uzeli predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Tvininig projekta IPA 2013 „Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji", državni sekretar MRE, direktor PU Toplane Srbije, urednik Revije za privredne pravo BU, predstavnici preko 20 Toplana u Srbiji, kao i predstavnici organizacija potrošača. Tribina se realizuje u okviru programa Regionalnog savetovališta za potrošače za region Šumadije i Zapadne Srbije uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Osnovni cilj tribine bio je približavanje procedura i stavova Toplana u Srbiji koji se često razlikuju od grada do grada. S obzirom i na teme preznetacija nesumnjivo je učinjen značajan pomak ka razumevanju svih aspekata koji se tiču kompletnog sistema daljinskog grejanja. Na jednom mestu predstavnici toplana imali su mogućnost da čuju i drugu stranu - zaštitu potrošača, i da se upoznaju sa načinima za ostvarivanje prava koja potrošačima po zakonu pripadaju. Agenda