Obuka za poslovnu zajednicu

Serija obuka za zaposlene u lokalnim JP i JKP, kao i za predstavnike trgovaca na teritoriji Grada Kragujevca. kroz projekat "Kroz poštovanje prava potrošača do osnova za sticanje konkurentske prednosti" podržanog od strane Grada.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Stručna tribina posvećena kvalitetu obuće održana povodom svetskog Dаna prava potrošаčа

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu na temu "Dizaj i/ili kvalitet". Uz učešće brojnih i vrlo značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju velikog broja reklamacija potrošača na obuću, najviše patike, što potvrđuje i zvanična statistika.

Tokom 2017. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo gotovo 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2017. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 2.986 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca, čak 1.180, odnosno oko 100 mesečno, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

Kroz seriju radionica planirana je edukacija brojnih trgovaca kako bi im se približio zakonski okvir u oblasti zaštite potrošača. Na svakoj od 6 radionica detaljno će biti predstavljena procedura postupanja po reklamaciji potrošača, kao i sva druga bitna pitanja definisana Zakonom. Primeri iz prakse poslužiće kao idealan način za otklanjanje svih propusta u svakodnevnom poslovanju. Nakon završenih obuka očekuje se da učesnici steknu potrebna znanja za pravilno postupanje u svim mogućim situacijama. Poštovanjem prava potrošača značajno se, takođe, utiče i na rast poverenja što na kraju rezultira i povećanjem prihoda. Edukativna brošura kao vrsta „uputstva za upotrebu zakona“ ostaće u trajnom vlasništvu svim polaznicima, kao i drugi materijal. U slučaju potrebe i dodatnog interesovanja, veoma je lako nastaviti sa projektnim aktivnostima.